Monday, February 14, 2011

Little about kemuncoep...

sebagai umat islam,,aku nak bg salam dulu,,hehe..
assalamualaikum....
haluw haluw haluw...
nie nak haba' skit lah about myself nie yea...


aku adalah seorang manusia yg berjantina lelaki.
aku start mule bernafas kat bumi nie pd enam hari bulan disember tahun sembilan belas smbilan puloh.
tempat die kat hospital kajang,,syukur alhamdulillah,,trime kasih gak kat dokter,sbb dh tlg aku time tue..
of course berketurunan melayu dan warganegara malaysia,,banggo pakcik jd anak malaysia,,;p
aku nie anak sulong drpd enam adik beradik.
berat tanggung jawapnye yop!!


time kecik2 aku nie agak cembeng,,x tau lah knp kan...
mngkin aku mntak mak aku bg puting yg mahal,,mak aku x laksanakan kot,,dush2.
alhmdlh aku dibesarkan dgn sempurna,,cume aku nie yg kurang cerdik.


knp lah ko cembeng sgt r??ambik duit raye nie,,pegi beli puting sendiri!!


skrg dh msuk taun 2011,,umur aku pun nak mncecah dua puloh satu taun.
aii cepat jew rasenye,,dh x dpt dah teen2 lg,,haa..
skrg aku still study lg kat universiti dlm negara,walaupun tunggang langgang gak lah di buatnye,,hehhe.
aku ambik kos ekonomi,,mybe major bisnes kot..
target nak grad taun 2014,,tp nmpk gaye cam kene postpone je,,haha.


aku nie org die penyayang.
klu dh tersyg kat someone nie,,aku syang die gile2,,x tau lah knp??
so skrg aku nak kurangkan sifat sayang gile2 aku nie.
skali kene tinggalkan sakit woo.
bcoz of cases like this lah yg buat aku nak kurangkn sifat aku yg satu nie sblm gw terkono lagi,, x sanggup meyh..
nak ikutkan susah gak,,kihkihkih..






sifat aku yg nie mmg x bleh di pisahkan sejak azali.
sane sini senyum jew keje,nak marah nie,senyum tmbh leba' plak,,agak2lah x kan kot ;D
aku nie pny cite2 tnggi,,nak bersedekah sbnyk2 mgkin,tp klu nak ckp psal harta,,hmm sedih lah..
mybe snyum nie dpt gak sedikit demi sdikt aku mlaksanakn cite2 aku tue,bersedekah dgn senyuman,so aku senyuuum banyak2 biar sedekah aku kat org pun byk,,bukan sebab nak mnayang gigi yea,gigi aku nie kecik besa kecik besa je der,x ikut size yg smpurna,,huahuahua... 


senyuman yg terlebih mmbuatkan aku tertawa ;D


*haduii,,stiap org tue msti sifat die byk dan berlainan.
so klu nak tau sifat aku yg sesungguh nya,,mcm mane aku nie,normal ke x normal,sihat ke x shat,
snang cite kite berknalan lah yea.
nak type pnjg2 pun,,pale aku nie dh mndayu2 dh,,hahha..
aku sgt appreciate kat korg yg sudi snggah dan mmbace bende yg mngarut nie yea,,kahkahkha ;D
dialu2kan mnjadi kemuncopers yea,,kemuncoep follower,,hehhe.. 



6 comments:

  1. hehehe...cik abang ni da ada blog laa...wahhh good one!! am i ur 1st follower??hehe...:p

    gambar awak kecik2, comel!! haha..erkkk, penyayag??mat jiwang la lu derrr:D

    ReplyDelete
  2. sesuai yg djanjikan,,kihkihih..
    "follower first aku nie beb!!" ;D

    alamak jiwang ke??so xbleh jd penyayang lah nie,,jd penyangak jom,,,gedebuk!!
    u cam x jew??hahhaa...

    ReplyDelete
  3. keke...gedik!!
    penyagak??haha..sounds better!!
    i jwang??woohoo...no comment:p

    ReplyDelete
  4. aii x tau nak berkate yea??
    xpe lah,,stiap manusia dlm hati msti ade tamannye,klu xde tue,,ayo manyak ssh woo,xde prasaan tue olang,,hahaha..
    msti pnah becinta kan,,hehhee..

    ReplyDelete
  5. kahkah!!propa lbih je u nie..dalam hati ade taman konon..keke..jiwang!!!dalam hati i xde taman...ade heaven je..kiki:p

    ReplyDelete
  6. aii,,i dh x tau nak cmmnt ape dh,,
    snang cite u menang lah,,hehhe ;p
    u jiwang jgak ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...