Sunday, February 13, 2011

Kemunculan Blogger Amature....

Taraa!!...
Haa ini lah blog pertama aku yg akn aku gunekan dgn sbaik mngkn utk menyebarkan dakwah,,ewah!! ;p
Name KEMUNCOEP diberi,aku rase mcm mnarik lak. 
Aku nie seorang blogger yg bru nak tumbuh so sesuai lah aku jd kemuncup,jd lalang kang org nak tebas lak,,hahha... 


lebih kurang camni lah aku berfikir,,"ape yg aku nak buat nie??"

Aku terinsperasi buat blog nie sbb seorg gadis yg aku bru jew knal,
knal pon kat laman sosial,,,hahha.. 
Perkenalan yg sgt sengkat,tp aku dh bleh layan die cam dh lame knal lak,
siap dh bleh duku2 kepala dh,,dush2 ;D... 
Best lah berkawan ngan die sng cite,,hehehe.. 
Pastu die tny aku,,"ade blog x??,,try lah buat.." dan skrg aku pun try sbb die sudi jadi sifu aku,,huahuahua... 
Muncul lah blogger amature kat sini yg di beri nama kemuncoep... 
So aku nak ucap terima kasih lah kat sifu Jannatul Husna,,kihkih (",)


"tunjuk ajar ku sifu" ;p

Kat sini aku mmbuat kesimpulan,,
mngkn nie lah salah satu sebab ade nye blog2 yg dh tak terkire skarang,
secara x langsung blogger pun muncul,,muncul,,muncul,,dan terus muncul,,ckckkkck ;p




-kemuncoep "sakit seni" -

7 comments:

  1. hahaha..awat i punye gmbr pkai spec??adooii..
    u mmg xmalu..suke duku2 kepala i..cepok kang!!
    kahkah!!

    nanti kalau da ramai follower n blog da famous blnja i mkn k!!:))

    ngeee:p

    ReplyDelete
  2. alamak sifuu!!
    i kene letak pics sifu bebnyak,,msti snang nak famous blog nie,,camne sifu bleh x?? ngee ;p

    sblm rmi follower,blog nie famous,,mmg i nak blnja u pun coz xde sifu x jd lah blog nie kan ;D
    so sifu ape lngkah sterusnye yg i kene buat?? dush2...

    ReplyDelete
  3. kahkahkah!!
    lu perli gua ke derr???huwaaaa...letak la pics u byk2..ltk pics i watpo!!
    lgkah seterusnya pergi promote ur blog..rajin2kn la diri pergi blogwalking kt blog org lain..komen2..haaa...mcm tu je:))

    ReplyDelete
  4. seriusly,,x perli meyh,,adhoi!!
    wokey2,nnt i cube berkelana lah kat blog2 yg lain...
    tp camne nie nak blnje u?? hahaha ;p

    ReplyDelete
  5. haha...blnje i??i joking jela u...xdela..maen-maen je..haha...tp if u nk blnje, insyaAllah ade rezeki kte lpk same!!soon!!kahkah!:))

    wow ade pengomen ke2...syabas!!

    ReplyDelete
  6. una: seriously lah,,ape slah nye,,blnje air cawan mineral ok ape,,ngeee...
    amin,,ade rezeki kite jmpe ea ;D

    anakcikbob: tengkyu2,,blog ekau best...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...