Wednesday, March 2, 2011

zaman persekolahan...

cite time skulah menengah nie,,tetibe jumpa lak,,haa...;D


"aku mencintai lebih dari biasanya"


malam ini aku mencintai lebih drpd biasanya,
dan aku mnangis seperti hujan yang lebat,
malam ini aku teringat pada dia tidak seprti biasanya,
aku menggeretu keseorangan,
mungkin aku sangat merindukan mu,
kerana aku mencintai mu lebih dari biasanya.


malam ku ini sgt mngelirukan,
ini mngkin kerana kau yang tak menjawab cinta yang tertanya ini,
aku tetap setia menunggu,
ini mnyebabkan aku selalu tertanya2 pd diriku sendiri,
mengapa kau tidak segera mnjawabnya,
alangkah indahnya jika kau mngatakan cinta pada ku,
kerana aku mencintai mu lebih dari biasanya.


aku berjanji pada diri ku,
apabila aku sudah mendapatkan diri mu,
aku akan mencintai mu lebih dari biasanya,
percayalah!!












woo mak aii!! ;D

2 comments:

  1. mr arie!! are u in love??dgn siapa??haha...whos that lucky gurl haaa??

    erm...betul ke sek men punye??hikhik..mcm sekrg pon still tgh in love gtu!!

    ReplyDelete
  2. yess,,i'm in love with you lah,,so cammane nie??die x nak lyan kite??ayoooo,,,huahuahuaaa ;D
    xde lah i tjumpe lak risalah2 time skulah dulu,xde bnde nk entry sumbat je lah yg nie,,hehehe.. camne,,ok x sifu??;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...